1. ہوم/
  2. جمیل آصف/
  3. صفحہ 1

ازدواجی ہم آہنگی

جمیل آصف

ازدواجی رشتے میں شکل و صورت اور مال و جاہ سے اہم زوجین میں امور خانہ داری اور رشتے پر پڑنے والے سماجی منفی اثرات سے نبرد آزما ہونے کے لیے احساس ذمہ داری ہے۔ جہ

مزید »

گمانِ محبت (1)

جمیل آصف

تیز قدموں سے چلتا یونیورسٹی کے کوریڈور میں وہ بس اپنے آرٹیکل کے لیے کچھ مواد کے حصول کے لیے لائبریری کی طرف جا رہا تھا۔ "خطاب میری بات سننا" عظیم نے اسے پکارا

مزید »

حضرت عائشہ صدیقہؓ (5)

جمیل آصف

آپؓ فقہی نقطہ نظر میں ہمیشہ اپنے مؤقف میں نمایاں نظر آتی ہیں۔ اور اپنی رائے کا برملا اظہار انکی شخصیت اور صحبت نبوی کا ہی وصف اور انکے علمی مقام کو فقہائے امت م

مزید »

حضرت عائشہ صدیقہؓ (4)

جمیل آصف

آپؓ کے علمی مقام و مرتبہ کا ذکر مولانا سید ابو اعلیٰ مودودی اپنی کتاب سیرت سرور عالم میں ان الفاظ کے ساتھ کرتے ہیں۔ "حضرت عائشہؓ کے ذریعے سے جتنا علم دین مسلما

مزید »

حضرت عائشہ صدیقہؓ (3)

جمیل آصف

سردار شباب جنت نواسہ رسول اللہ ﷺ حضرت حسنین، علیؓ، حضرت عائشہ صدیقہؓ کی علمی شان اور ذہانت و فراست کا ان الفاظ سے اعتراف کرتے ہیں۔ "ام المومنین حضرت عائشہ صدیقہ

مزید »

حضرت عائشہ صدیقہؓ (2)

جمیل آصف

نبی کریم ﷺ کے مختلف ازواج سے متعدد نکاح بہت سے معاشرتی پہلوؤں کو اجاگر کرتے ہیں اور انکے معاشرے پر گہرے اثرات مرتب ہوئے اور ساتھ میں بہت سی سماجی فرسودہ رسومات

مزید »

حضرت عائشہ صدیقہؓ (1)

جمیل آصف

گلدستہ اہل بیت کے معطر نمایاں پھولوں میں ہماری تیسری ماں حضرت امی عائشہ صدیقہؓ ہیں جن کی گلدستہ اہلبیت میں شمولیت سے بنی نوع انسان کے ہر طبقے کو بلعموم اور خوات

مزید »

حضرت سودہ بنت زمعہؓ (4)

جمیل آصف

سودہ کا مطلب سردار ہے اور پروفیسر اسرار حسین معاویہ ان کے خصائل میں کہتے ہیں عربی زبان میں ایک مطلب نخلستان کے بھی ہیں۔ جب نبی کریم ﷺ حضرت خدیجہؓ کی جدائی کے ب

مزید »

حضرت سودہ بنت زمعہؓ (3)

جمیل آصف

معارف الحدیث میں مولانا منظور نعمانی حضرت سودہ بنت زمعہؓ کے اوصاف بیان کرتے ہوئے لکھتے ہیں۔ "نکاح کے بعد نبی کریم ﷺ کے ہجرت فرمانے تک تین سال منکوحہ رفیق حیات ک

مزید »

حضرت سودہ بنت زمعہؓ (2)

جمیل آصف

ذکر خیر امہات المومنینؓ میں عبدالخالق توکلی اس خواب کا ذکر کرتے ہوئے لکھتے ہیں۔ حضرت سودہ بنت زمعہؓ نے پہلا خواب دیکھا۔ "نبی کریم ﷺ حضرت سودہ بنت زمعہؓ کے پاس ت

مزید »