ناصر عباس نیّر10 مئی 2024کالمز1177
انسان کی خود پسندی اسے یہ حقیقت آسانی سے قبول نہیں کرنے دیتی کہ "باہر کا جغرافیہ، انسان کے اندر کا جغرافیہ تشکیل دیتا ہے"۔
باہر کی وسعت وبلندی و تنگی کے تجربے
مزید »ناصر عباس نیّر03 مئی 2024کالمز35350
میرے لیے یہ ایک خاص الخاص لمحہ، بلکہ نادر ونایاب لمحہ ہے۔ میری سبک دوشی پر برپا کی گئی یہ تقریب کئی لحاظ سے نادر ونایاب ہے۔ یہ کسی اور زمان و مکان میں بھی ہوسکت
مزید »ناصر عباس نیّر09 اپریل 2024کالمز1267
کچھ کہانیاں کبھی پرانی نہیں ہوتیں۔ زمانے کی کوئی آندھی، ان کی دانش کا چراغ نہیں بجھاتی۔ ایسی ہی ایک چینی حکایت ہے۔ یہ حکایت چوانگ سو سے منسوب ہے جو تاؤ مت کے در
مزید »ناصر عباس نیّر30 مارچ 2024کالمز1268
انسانی تجربہ خاص وقت میں، کسی خاص مقام پر کیے گئے تجربے تک محدود نہیں۔ یعنی حیرت، خوف، نشاط، رنج، اداسی، مایوسی، ناستلجیا، کشف کا کوئی وقتی تجربہ، انسانی تجربے
مزید »ناصر عباس نیّر13 مارچ 2024کالمز4202
میرے قدم لائبریری کی طرف بڑھ رہے تھے۔ میرے دھیان میں لائبریری کا وہ شیلف تھا، جہاں میری مطلوبہ کتابیں پڑی تھیں۔ مجھے خیال آرہا تھا کہ کہیں کسی نے ان کی ترتیب بر
مزید »ناصر عباس نیّر05 مارچ 2024کالمز1243
اور اب نابغہ (genius) ادیب، اوسط درجے کا ادیب تخلیق کی چنگاری کو اپنے زمانے کے حاوی و مقبول رجحانات کی پیروی میں خرچ کرڈالتا ہے۔ اس کی نگاہ و تخیل کی حد، اور اس
مزید »ناصر عباس نیّر02 مارچ 2024کالمز1213
فطین ادیب(talented writer)، اوسط درجےکے ادیب اور نابغے کے بیچ کی کڑی ہے، لیکن اس کا دونوں سے فاصلہ یکساں نہیں ہے۔ فطین ادیب، اوسط درجے کے ادیب سے خاصی دور ی پر،
مزید »ناصر عباس نیّر29 فروری 2024کالمز1307
ادب کی تاریخ میں تین طرح کے ادیب ملتے ہیں: نابغے، فطین اور اوسط درجے کے ادیب۔ سب سے پہلے اوسط درجے کا ادیب (mediocre writer)۔ ہر نوع کی صلاحیت کے درجے ہیں: بنیا
مزید »ناصر عباس نیّر18 جنوری 2024کالمز1317
منٹو سماج کے حاشیائی کرداروں کو افسانے کے کبیری کردار بناتے اور ان کے عزائم و طرزِحیات کو افسانے کا نقطہء ارتکاز (Focalisation) بناتے ہیں۔ یہ عمل بجاے خود مرکز
مزید »ناصر عباس نیّر27 ستمبر 2023نظم1675
شام کو جب شہر کی سب سڑکیں
شہد کا چھتہ بن جاتی ہیں
کاریں، رکشے، بسیں، ویگنیں، موٹر سائیکلیں
پہلے بھنبنھانے لگتے ہیں، پھر
ایک دوسرے پر چڑھ دوڑنے اور بالآخر
ب
مزید »